Warunki uczestnictwa
PROCES REJESTRACJI UCZESTNIKÓW KONFERENCJI
Uprzejmie prosimy o rejestrowanie zgłoszenia za pomocą strony internetowej www.otwartosc.umk.pl poprzez założenie własnego konta.
W celu rejestracji należy wykonać poniższe czynności:
1. Założyć własne konto [proszę wybrać zaloguj, następnie zarejestruj się - proszę podać własny e-mail wraz z wymyślonym hasłem, aktywować konto poprzez kliknięcie na nadesłany link na podany adres mailowy, zalogować się ponownie]
2. Podać tytuł wystąpienia w języku polskim, dołączyć krótki abstrakt (5-6 zdań) w języku polskim. Bardzo prosimy o wypełnienie wszystkich wymaganych pól.
3. Po zaakceptowaniu abstraktu wnieść opłatę konferencyjną
Termin składania abstraktów i rejestracji mija wraz z dniem 15 lipca.
PŁATNOŚCI
Opłata konferencyjna dla uczestników w kwocie 200 zł powinna być wniesiona na konto do dnia 15 sierpnia 2018 roku.
Opłata konferencyjna obejmuje: materiały konferencyjne, wyżywienie, udział w koncercie, nocleg, publikacja.
Wpłat prosimy dokonywać na konto BZ WBK 58 109015060000 0001 3271 3855
Fundacja SOCIETAS ET IUS ul. Grunwaldzka 5c/10 87-100 Toruń
NIP: 956-231-75-92
z dopiskiem DIALOG oraz imieniem i nazwiskiem uczestnika.
W przypadku rezygnacji z udziału w sympozjum organizator nie zwraca wniesionych wpłat.